Товарів на суму: | 0.00 zł |
Знижка: | 0 zł |
До сплати: | 0.00 zł |
---|---|
|
JAK TO WSZYSTKO ZACZĘŁO
Nikt nie wierzył, że mała firma oferująca indyjskie części rowerowe przetrwa trudne lata 90-te. Okazało się jednak, że miasto potrzebowało bohatera. I już w 1992 roku do nazwy Velotrade uroczyście dodano przedrostek LLC – i oficjalnie staliśmy się dorośli.
Pomysł zaprojektowania własnych rowerów zrodził się później, po podróżach po Europie. Głównym środkiem transportu w Niemczech były niedrogie rowery szosowe ze sztywnym widelcem. Nasz pierwszy Dorozhnik, wykonany według europejskiego modelu w 1996 roku, od razu stał się hitem sprzedaży. Zrozumieliśmy, czego brakuje naszemu rynkowi. Główną ideą Velotrade jest wypełnianie pustych nisz, odgadywanie potrzeb naszych konsumentów. Stwórz produkt, jakiego oczekujesz.
Nie baliśmy się konkurencji, kiedy w 2005 roku wypuściliśmy na rynek rowery górskie Formula lub elitarną gamę LEON. Bo celem było stworzenie marki, której nazwie będzie można zaufać.
Od samego początku uznaliśmy, że Velotrade będzie firmą niezwykłą. Nie boimy się eksperymentować z nowymi markami, inwestować w testowanie i oryginalne wzornictwo. Jesteśmy gotowi opłacić najlepszych specjalistów i dać talentom szansę na rozwój.
Jesteśmy odpowiedzialni za każdy wydany rower i podpisaną umowę.
Jak pracujemy:
- Do produkcji wprowadzamy tylko sprawdzone modele, które nam się podobają.
- Starannie dobieramy dostawców, kładąc nacisk na jakość ponad niski koszt.
- Godnie płacimy za pracę naszych pracowników, bo wszystko zależy od poziomu ich pracy.
- Uważnie monitorujemy montaż i testowanie każdego modelu, a to uważne podejście pozwala nam dać realną gwarancję na to, co robimy.
- Utrzymujemy relacje z dealerami i partnerami, oferujemy korzystne umowy i warunki, monitorujemy ceny detaliczne.
- Dokładamy wszelkich starań, aby wyglądało to pięknie i profesjonalnie.