Товарів на суму: | 0.00 zł |
Знижка: | 0 zł |
До сплати: | 0.00 zł |
---|---|
|
1. Gwarancja dotyczy pierwszego nabywcy, który używa roweru wyłącznie do użytku osobistego i nie dotyczy rowerów używanych do wynajmu, działalności gospodarczej lub udziału w zawodach kolarskich.
2. Gwarancja obowiązuje od daty sprzedaży, a w przypadku braku pieczątki sprzedaży, od daty produkcji.
3. Rower może być przyjęty do naprawy gwarancyjnej wyłącznie po przedstawieniu: uszkodzonego roweru , prawidłowo i czytelnie wypełnionych rubryk i danych w dokumencie produktu wskazujących numer seryjny ramy roweru .
4. Gwarancja obejmuje wady fabryczne elementów rowerów ch i nie obejmuje normalnego fizycznego zużycia materiałów eksploatacyjnych, uszkodzeń mechanicznych podczas eksploatacji, przechowywania roweru , czynników zewnętrznych oraz spadku pojemności baterii do 70% pojemności nominalnej.
5. Rama przekazana do wymiany gwarancyjnej nie może mieć żadnych modyfikacji lakieru i nie może być dostarczona osobno (zdemontowana lub wyjęta z roweru , chyba że serwis uzgodni inaczej). Gwarancją objęta jest tylko sama konstrukcja ramy. Uszkodzenia powłoki lakierniczej, a także odłączane elementy służące do mocowania przerzutek i akcesoriów oraz amortyzatory ramy nie są objęte gwarancją.
6. Wszelkie modyfikacje sprzętu dokonywane przez punkty serwisowe na życzenie właściciela roweru lub w wyniku normalnego fizycznego zużycia muszą być ściśle zgodne z oryginalną specyfikacją, z wyjątkiem wymiany, która jest uzgodniona z producentem roweru.
7. W przypadku napraw gwarancyjnych rower musi być kompletny i przedstawiony do kontroli w stanie czystym. Serwis ma prawo nie przyjąć do naprawy zanieczyszczonego roweru .
8. Względem gwarancji jest on obowiązkowy w serwisie rowerowym. Termin na jego dokonanie jest po miesiącu jego eksploatacji lub po przejechaniu 100 km, nie dłużej niż 3 miesiące, jeżeli rower został kupiony w porze zimowej. Ma on na celu weryfikację jego stanu, regulację komponentów dla poprawienia komfortu jazdy, zabezpieczenia przed nadmiernym zużyciem podzespołów lub ich uszkodzenia. Koszt przeglądu leży po stronie kupującego.
9. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia roweru do serwisu rowerowego lub punkt sprzedaży Velotarde Sp. z o.o.
10. Velotarde Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zastąpienia elementami równorzędnymi, ram i komponentów w przypadku gdy zostały one wcześniej wyprzedane.
11. W sytuacji, gdy wystąpi brak możliwości naprawy, elementy objęte gwarancją będą zastępowane nowymi .
12. Komponenty marek międzynarodowych posiadających swoich przedstawicieli w Polsce decyzja co do słuszności reklamacji będzie podejmowana po wcześniejszej konsultacji z autoryzowanym dystrybutorem producenta.
13. Jeśli zostanie stwierdzona możliwość usunięcia powstałych wad, rower nie będzie podlegał zwrotowi ani wymianie na nowy model. Gdy zajedzie potrzeba wymiany części, serwis zapewnia wymienienie ich w kolorach uniwersalnych.
14. W momencie zgłoszenia wad serwis uzna, że są one bezpodstawne lub powstały na skutek niewłaściwego użytkowania roweru, koszty transportu w obydwie strony ponosi klient, który zakupił rower.
15. Zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r kodeks cywilny (tj.Dz.U 2014,poz.121 ze zm.) każde zgłoszenie reklamacyjne musi być przedstawione w formie pisemnej lub tez za pośrednictwem strony internetowej.
16. Kupujący jest zobowiązany, aby rower był dostarczony w sposób odpowiedni, a więc czysty, kompletny oraz wraz z aktualną i wypełnioną Kartą Gwarancyjną.